مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس:

همایش دو روزه توانمندسازی بسیج مهندسین صنعت در شیراز برگزار شد

«پناهی» گفت: به مدت دو روز میزبان مسئولان سازمان بسیج مهندسین، مدیران کانون ها و مسئولان کلینیک‌های صنعت و معدن از استان‌های کرمان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، هرمزگان و فارس در شیراز هستیم.
کد خبر: ۵۹۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ - 21June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «حسین پناهی» مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس امروز در همایش دو روزه توانمندسازی بسیج مهندسین صنعت در شیراز که با حضور مسئولان سازمان‌ها و مدیران کانون‌ها و کلینیک‌های صنعت و معدن استان‌های کرمان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، هرمزگان و فارس در شیراز در حال برگزاری است اظهار داشت: به مدت دو روز میزبان مسئولان سازمان بسیج مهندسین، مدیران کانون ها و مسئولان کلینیک‌های صنعت و معدن از استان‌های کرمان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، هرمزگان و فارس در شیراز هستیم.

حسین پناهی با اشاره به اینکه همایش مذکور تا پنجشنبه یکم تیرماه ادامه دارد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره توانمندسازی افراد حاضر در حوزه های صنعت و معدن است.

به گفته وی از حضور اساتید کشوری در حوزه مشاوره عارضه یابی، بهبود کسب و کار و شناسایی نیازهای فناورانه استفاده می‌شود و اثرات این دوره را در آینده خواهیم دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار