عضو مجلس خبرگان رهبری:

جمهوری اسلامی پیشگام مبارزه با مواد مخدر است

آیت الله «معلمی» با اشاره به نقش محوری جمهوری اسلامی در مقابله با اعتیاد و سوداگران مرگ، گفت: جمهوری اسلامی پیشگام مبارزه با مواد مخدر است.
کد خبر: ۵۹۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ - 23June 2023

جمهوری اسلامی پیشگام مبارزه با مواد مخدر استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «علی معلمی» امام جمعه قائم‌شهر و عضو مجلس خبرگان رهبری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته این شهرستان با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و نقش محوری جمهوری اسلامی در مقابله با اعتیاد و سوداگران مرگ اظهار داشت: در شرایطی که جهانیان با تجاوز آمریکا به افغانستان شاهد افزایش کشت خشخاش در این کشور بودند جمهوری اسلامی با پیشگامی در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، شهدای زیادی را تقدیم این راه کرده است.

آیت الله معلمی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه به فاجعه هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق امام راحل اشاره کرد و افزود: این هفته بهانه و فرصت مغتنمی برای بازخوانی از عملکرد قضات و توقعات مردم در مقابله با فساد از دستگاه قضایی است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به عملکرد موفق دولت سیزدهم در دیپلماسی خارجی و بیان دستاورد‌های مهم سفر ریاست جمهوری به آمریکای لاتین، گفت: برقراری ارتباط کشور‌های منطقه خلیج فارس با ایران نشانه حقانیت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مراقبت و نظارت بیشتر دستگاه‌های مسئول به مسئله بازار و برخورد با گرانی‌ها را مطالبه مردم دانست و خواهان برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم با عوامل گرانی‌ها در بازار شد.

آیت الله معلمی با اشاره به سالگرد به توپ بستن مجلس شورای ملی توسط محمد علی شاه قاجار در سال ۱۲۸۷، دیانت و تعهد نمایندگان در کنار آزادی عمل جهادی را از ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی دانست و بر حُسن توجه نمایندگان بر اجرای دقیق مصوبات مجلس تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها