فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد کشور:

بکارگیری شیوه‌های جذاب در اجرای برنامه‌های فرهنگی ضروری است

سرهنگ خزائی گفت: بکارگیری شیوه‌ها و روش‌های جذاب و جدید در اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره و منش شهدا به آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان ضروری است.
کد خبر: ۵۹۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ - 24June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «فریبرز خزائی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، «علی گودرزوندچگینی» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید «قاسم فخاریان» بنیاد استان و سرهنگ «مهدی منصوری» فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید بابایی قزوین در گلزار شهدای شهر قزوین حضور یافته و طی جلسه‌ای پیرامون اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی در این مکان مقدس با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: اگر برنامه‌های فرهنگی به منظور انتقال سیره و منش شهدا به جوانان با محتوای کیفی مطلوب برگزار شود این نسل به دلیل دارا بودن فطرت پاک راحت‌تر افکار و سبک زندگی شهیدان را پذیرا خواهند بود و از آنها الگوبرداری خواهند کرد.

خزائی با اشاره به گلزار شهدای شهر قزوین بيان کرد: این مکان مقدس در بهترین موقعیت جغرافیایی قزوین با ظرفیت‌های مختلف قرار دارد به همین دلیل با اجرای برنامه‌های ترویجی مطلوب می‌توان شاهد حضور چشمگیر مردم بود.

وی گفت: به کارگیری شیوه‌ها و روش‌های جذاب و جدید در اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره و منش شهدا به آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار