مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

قرارگاه رسانه‌ای بنیاد شهید مازندران در کربلا تشکیل می‌شود

«کهنسال» گفت: به مناسبت اربعین حسینی قرارگاه رسانه‌ای بنیاد شهید مازندران در کربلا تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ - 25June 2023

قرارگاه رسانه‌ای بنیاد شهید مازندران در کربلا تشکیل می‌شود«سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با اشاره به سند چشم انداز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: اطمینان بخشی جزیی از این سند است و با توجه به ظرفیت‌ها و مولفه‌هایی که در حوزه‌های مختلف بنیاد شهید وجود دارد با یک عزم و اراده‌ای جدی وارد حوزه ایثار و شهادت شویم.

این مسئول ادامه داد: شهدا از ارزشمندترین سرمایه خود گذشتند و جان عزیزشان را تقدیم کردند تا آینده فرض شده در ذهن که به یک حکومت معنوی وصل می‌شود و در حقیقت حاکمیت دینی و اسلامی شکل بگیرد باید اتفاق بیفتد، لذا ایثارگران باید در دستگاه‌ها نقش پیدا کنند.

کهنسال با بیان اینکه مطالبه گری، مشارکت جویی و بسیجی نگری در جلسات شورای ترویج اتفاق بافتد، اذعان داشت: معرفی نیرو‌های متخصص و مجرب می‌تواند کمک زیادی در جهت تحقق فرهنگ ایثار و شهادت کند.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید بر اساس یک برنامه و اقدام مشترک و در چارچوب قوانین مطالبه گر باشیم، عنوان کرد: در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت قرارگاه رسانه‌ای را در کربلا معلی به مناسبت اربعین خواهیم داشت.

این مسئول بیان کرد: گروه تلویزیونی شاهد با همکاری صدا و سیمای مرکز مازندران راه اندازی کردیم، چند برنامه پخش زنده تلویزیونی در مناسبت‌های مختلف از قبیل روز شهید، جانباز و ... اجرا شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه یکپارچه سازی دستگاه‌های متولی فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت در اولویت است، گفت: دبیرخانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قرارگاه فرهنگی با نگاه ایجاد سامانه‌های مختلف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در قالب خاطرات والدین معزز شهدا و خلق آثار فاخر و... در بنیاد شهید مازندران شکل گرفت.

وی بر گفتمان سازی، شبکه سازی، نهادسازی و نمادسازی و همچنین نصب تابلوها، تصاویر و المان‌های شهدا و ایثار و شهادت در ورودی‌های شهر‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار