در آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا مطرح شد؛

سردار رادان: مرزبانان فراجا در برجک مزه سر حماسه آفریدند/ «مقاومت»، پیروزی، شرف و آبرو به همراه دارد/ اجازه نمی‌دهیم هنجارشکنان ارزش‌های دینی و امنیت ما را به سخره بگیرند‌

فرمانده فراجا با بیان اینکه مرزبانان فراجا در برجک مزه‌سر حماسه آفریدند، گفت: فرماندهی انتطامی ایران مفتخر است برای تامین امنیت و آسایش مردم مشتاقانه امنیت و آسایش خود را فدای آنان کند.
کد خبر: ۵۹۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ - 25June 2023

سردار رادان: مرزبانان فراجا در برجک مزه سر حماسه آفریدند/ «مقاومت»، پیروزی، شرف و آبرو به همراه دارد/ اجازه نمی‌دهیم هنجارشکنان ارزش‌های دینی و امنیت ما را به سخره بگیرند‌به‌ گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کشور در آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، با بیان اینکه مرزبانان فراجا در برجک مزه‌سر حماسه آفریدند، اظهار داشت: فرماندهی انتطامی ایران مفتخر است برای تامین امنیت و آسایش مردم در ایران مشتاقانه امنیت و آسایش خود را فدای راه مردم کند و در نهایت با گذشت از جان خود و رنگین‌کردن مسیر امنیت آسایش را تقدیم مردم کند.

وی با بیان اینکه شهدا امروز در منطقه خود زیارتگاه و مکانی برای حضور مردم شدند، گفت: این ۲۰ شهید عرصه نظم و امنیت و دو شهیدی که از جانبازان جنگ تحمیلی بودند از شهدایی هستند که در سراسر کشور نقش آفرینی کردند؛ خون این شهیدان برای برقراری امنیت در ۹ استان کشور ریخته شد.

فرمانده انتظامی کشور افزود: ۱۰ شهید مرزبانی و ۱۰ شهید انتظامی امسال در مسیر مقابله با هنجار ستیزان و مردم ستیزان ایستادند و مسیری روشن برای مردم آماده کردند.

سردار رادان گفت: برجک مزه سر یکی از جلوه‌های ویژه‌ای بود که فرزندان انتطامی کشور حماسه آفریدند؛ ده‌ها نفر تا بن دندان مسلح به برجک ما حمله می‌کنند، برجکی که در نقطه صفر مرزی برای برقراری امنیت قرار دارد.

وی ادامه داد: برجک مزه سر مورد محاصره قرار می‌گیرد و با سلاح‌های مختلف به رزمندگان ما حمله می‌کنند؛ بسیار تلاش می‌کنند تا رزمندگان در برجک را تسلیم کنند، اما بچه‌های ما جوابشان نه و حمله به آن‌ها است و مقاومتی مردانه و دلاورانه داشتند.

فرمانده فراجا گفت: طبق اطلاعات موثقی که داریم تعدادی از مبارزین تلاش کردند خودشان را به برجک برسانند و از فرماندهان خود می‌خواهند کاری کنند که از زیر آتش نیرو‌های مرزبانی ما را خارج کنند.

وی ادامه داد: زمانی جنگ تمام شد که برجک مزه سر با خون مرزبانان ما رنگین شد. یادبودی که در مزه سر ساخته شده است این درس را به ما داد که مقاومت پیروزی، شرف و آبرو را به همراه دارد.

برخورد پلیس با هنجارشکنان و قانون‌گریزان مقتدرانه خواهد بود

وی با بیان اینکه این افتخار برای انتظامی کشور است که همچنان باب شهادت در فراجا باز است، گفت: با شهدا عهد می‌بندیم که مقتدرانه با افرادی که می‌خواهند امنیت را خدشه‌دار کنند برخورد کنیم.

سردار رادان تاکید کرد: طبق قانون با هنجارگریزان برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که هنجارشکنان از مامور ما عبور کنند بلکه ماموران ما بنا بر قانون از آن‌ها عبور خواهند کرد.

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: قرار نیست عده‌ای هنجارشکن بتوانند ارزش‌های دینی و امنیت ما را به سخره بگیرند‌.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها