فرمانده مرزبانی کشور:

مرز‌ها با تجهیزات پیشرفته رصد می‌شود

سردار گودرزی گفت: با سازوکاری که فرمانده کل قوا در طرح جامع هوشمندسازی ابلاغ فرموده‌اند سطح آمادگی و آموزش‌های مهارتی بالا رفته و تجهیزات پیشرفته در اختیار مرزبانی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۹۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ - 11June 2023

مرز‌ها با تجهیزات پیشرفته رصد می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی کشور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان مرزبانی آذربایجان شرقی در تبریز اظهار داشت: شهدای ما بالاترین سرمایه یعنی جان عزیزشان را برای اعتلا و امنیت کشور فدا کردند و در تامین بالاترین نعمت که همان امنیت کشور است سهم والا و بسزایی دارند.

سردار گودرزی اضافه کرد: با سازکاری که فرمانده کل قوا در طرح جامع هوشمندسازی ابلاغ فرموده اند سطح آمادگی و آموزش‌های مهارتی بالا رفته و تجهیزات پیشرفته در اختیار مرزبانی قرار گرفته است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور بر اهمیت آموزش نیرو‌ها و بالا بردن سطح مهارت آن‌ها تاکید و بیان کرد: آموزش‌ها باید با تمرین بیشتر تبدیل به مهارت شود تا در میدان عمل نتایج مطلوب حاصل شود.

وی تاکید کرد: فرماندهان، آموزش‌ها را از فراگیران مطالبه کنند تا این موضوع باعث انگیزه بیشتر فراگیران در یادگیری مسایل آموزشی شود.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات سردار «احمدی» با حکم سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور، سرهنگ «عباس مرادی» به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان شرقی منصوب شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار