همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوروبیابانک

جمعی از مسئولان شهرستان خوروبیابانک به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر از خانواده شهید «سعید سلمان» که در راه مبارزه با قاچاقیچان مواد مخدر به درجه رفیع شهات نائل آمد دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۹۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 25June 2023

دیدار با خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوروبیابانکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «غلامرضا محمدی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خوروبیابانک امروز (یکشنبه) به‌همراه «کاظم رشیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خوروبیابانک و جمعی از مسئولان انتظامی و بسیج شهرستان با خانواده شهید «سعید سلمان» از شهدای انتظامی و مبارزه با مواد مخدر دیدار و گفت‌وگو کردند. 

در این دیدار «غلامرضا محمدی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خوروبیابانک با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، اظهار داشت: اگر رشادت شهدای مبارزه با مواد مخدر نبود مواد افیونی می‌توانست نسل‌های زیادی را جوانان از بین ببرد.

وی عنوان کرد: شهدای سرافراز و خانواده آنان دین خود را در حفظ ارزش‌های اسلامی با اهداء جان و سرمایه زندگی خویش ادا کردند و امروز مردم و مسئولان موظفند تا ضمن حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

مسئولان شهرستان خوروبیابانک پس از این دیدار به گلزار شهدای روستای چاه ملک رفتند و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، مزار این شهید والامقام را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

«سعید سلمان» سی‌ویکم تیر سال ۱۳۸۹ در منطقه کهنوج کرمان در مبارزه با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای روستای چاه ملک به خاک سپرده شد.

شهرستان خوروبیابانک ۱۱۹ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۳۱ شهید از روستای چاه ملک هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار