فرماندار مشهد:

والدین شهدا قهرمانان ایران هستند

«داوری» گفت: والدین شهدا قهرمانان ایران اسلامی هستند چراکه سال‌ها برای تربیت اسلامی فرزند خویش مجدانه تلاش کردند و روحیه انقلابی و استکبار ستیزی را در قلب و روح فرزندان خود بارور کردند و ثمره زندگی خود را تقدیم امنیت و اقتدار ایران اسلامی کردند.
کد خبر: ۵۹۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ - 26June 2023

والدین شهدا قهرمانان ایران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به‌منظور تکریم خانواده‌های شهدا، «محسن داوری» معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد با حضور در منزل شهید «جلال بهبودی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

داوری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی اظهار داشت: امنیت، عزت، قدرت و صلابت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ازخودگذشتگی جانبازان و آزادگان است.

وی ادامه داد: تکریم و رسیدگی به مشکلات خانوادهای معظم شهدا، جانباز معزز و آزادگان سرافراز و پیگیری خواسته‌های آن‌ها در چهار چوب قانون وظیفه‌ای بر دوش تمامی مسئولین نظام است.

فرماندار مشهد افزود: خانوادهای شهدا به ویژه والدین شهدا قهرمانان ایران اسلامی هستند چراکه سال‌ها برای تربیت اسلامی فرزند خویش مجدانه تلاش کردند و روحیه انقلابی و استکبار ستیزی را در قلب و روح فرزندان خود بارور کردند و ثمره زندگی خود را تقدیم امنیت و اقتدار ایران اسلامی کردند.

«جلال بهبودی» جمعی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ۱۲ اسفند ۱۳۷۷ در مشهد دیده به جهان گشود و سرانجام ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ در درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه مرزی تپه طالب خان زابل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سند افتخار بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد دو هزار و ۶۷۴ شهید شش هزار جانباز و ۷۰۸ آزاده‌ سرافراز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها