نماینده مجلس شورای اسلامی:

تغییر موضع اروپا در قبال منافقین نتیجه دیپلماسی دولت سیزدهم است

لاجوردی با اشاره به تغییر موضع اروپا در قبال منافقین این مسئله را نتیجه دیپلماسی فعال دولت سیزدهم خواند.
کد خبر: ۵۹۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 25June 2023

تغییر موضع اروپا در قبال منافقین نتیجه دیپلماسی دولت سیزدهم استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «زهره‌سادات لاجوردی» نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: بعد از گذشت ۴۲ سال از جنایت منافقین و در سالگرد وقایع تروریستی ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ شاهد خبر مسرت‌بخش درخصوص حکم دادگاه آلبانی برای ورود پلیس به مقر منافقین و همچنین اعلام ممنوعیت تجمع سالیانه این گروهک تروریستی در فرانسه بعد از ۱۵ سال و تغییر موضع کشور‌های اروپایی بودیم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه این تغییر موضع حکایت از عمق جنایت این گروهک تروریستی در قبال ملت ایران دارد، افزود: اروپایی‌ها بعد از سال‌ها خدمات دهی به منافقین خلق بالاخره متوجه وجود این غده سرطانی و تهدیدات امنیتی آن‌ها شدند، آن‌هایی که می‌خواستند با پست‌های دروغین در ایران آشوب به راه بیاندازند و ایران را فتح کنند با اسپری فلفل به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: آن‌ها که با کمک اروپا و آمریکا حریف اراده ملت نشده، اما از خیانت دست نکشیدند، بدانند که این فلاکت و حقارت پایان کار تمام مزدورانی است که به نیت خوش رقصی برای دشمنان این مرز و بوم به جان و مال هموطنان متعرض شده و از هیچ فریب و نیرنگی دریغ نکردند.

لاجوردی تصریح کرد: این نتیجه دیپلماسی قدرتمندانه دولت سیزدهم بوده، دولت آقای رئیسی با اتخاذ تدابیر دیپلماسی عزتمندانه علاوه بر آنکه تحریم‌ها را به تحقیر کشانده در جهت سوق دادن کشور‌ها و ملت‌های منطقه به سوی صلح و آرامش حرکت کرده و این دستاورد‌ها همان چیزی است که غرب گرایان نمی‌خواستند اتفاق بیافتد.

وی تاکید کرد: اکنون که این اتفاقات مبارک رخ داده آن‌ها نمی‌خواهند این اتفاقات را ببینند. درخواست خانواده شهدای ترور استرداد سرکردگان منافقین به جمهوری اسلامی و محاکمه آن‌ها است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها