در پیامی آمد؛

قالیباف: این روز‌ها بیش از هر روز دیگری به الگو گرفتن از شهید بهشتی نیاز داریم

رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: شاید ما این روز‌ها بیش از هر روز دیگری به الگوگرفتن از آن شهید (شهید بهشتی) عزیز نیاز داشته باشیم و باید به او اقتدا کنیم.
کد خبر: ۶۰۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 28June 2023

قالیباف: این روز‌ها بیش از هر روز دیگری به الگو گرفتن از شهید بهشتی نیاز داریمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی با اشاره به سالروز حادثه تروریستی هفتم تیر سال ۶۰، نوشت: شهید بهشتی به ما آموخت که می‌توانیم با حداقل نقاط اشتراک با یکدیگر همکاری کنیم و اهداف انقلاب را پیش ببریم. او به ما آموخت لازمۀ استقلال کشور بهره‌بردن از ظرفیت همۀ ملت است و پیروزی ما با همین اتحاد و یکپارچگی رقم خواهد خورد.

وی افزود: او با مدارا و مدیریت خاص خودش موفق به جذب حداکثری برای جبهۀ انقلاب شد. منافقان نیز از همین خصلت وحدت‌بخش او خشمگین بودند و ابتدا دست به ترور رسانه‌ای او زدند و وقتی شکست خود را دیدند، او را در اوج شکوفایی و ثمردهی برای انقلاب به شهادت رساندند.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: شاید ما این روز‌ها بیش از هر روز دیگری به الگو گرفتن از آن شهید عزیز نیاز داشته باشیم و باید به او اقتدا کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار