دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با خانواده شهید «افشار طونیانی»

آیت‌الله «عابدینی» با خانواده شهید «فیض‌الله افشار طونیانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۹۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ - 25June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در سفر به محمودآباد نمونه، مرکز دهستان اقبال غربی از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین با خانواده شهید فیض‌الله افشار طونیانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله عابدینی در این دیدار ضمن تجلیل از مجاهدت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: موفقیت‌های امروز اسلام حاصل فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدای مظلوم است که دلبستگی‌هایشان را کنار گذاشتند و برای اعتلای دین و نظام اسلامی وارد میدان مبارزه علیه دشمن شدند و در نهایت به شهادت رسیدند.

وی افزود: به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم امروز کشور امنیت بالایی دارد؛ لذا باید قدردان خون شهدا و خانواده شهدا باشیم؛ زیرا همین جانفشانی و ایستادگی خانواده‌های شهدا باعث شد تا صفوف مقاومت و ایمان در مقابل جبهه کفر، نفاق، تجاوز و استکبار مستحکم‌تر شود.

آیت‌الله عابدینی به‌منظور حضور در نشست ماهانه ائمه جمعه استان به شهر محمودآباد نمونه سفر کرده است.

شهید والامقام فیض‌الله افشار طونیانی هشتم فروردین سال ۱۳۳۹، در روستای طونیان از توابع شهر قزوین به دنیا آمد. وی پنجم آبان ۱۳۶۱ در سومار توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. مزار مطهر او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار