برگزاری یادواره ۱۶۴ شهید فرهنگی و ۸۵۰ شهید دانش‌آموز گیلان

یادواره‌ ۱۶۴ شهید فرهنگی و ۸۵۰ شهید دانش‌آموز گیلان با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار در گلزار شهدای رشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷ - 26June 2023

برگزاری یادواره ۱۶۴ شهید فرهنگی و ۸۵۰ شهید دانش‌آموز گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، یادواره‌ ۱۶۴ شهید فرهنگی و ۸۵۰ شهید دانش‌آموز گیلان با حضور سردار «احمدیان» از راویان دوران دفاع مقدس، جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

سردار «محمد احمدیان» از راویان دوران دفاع مقدس در این مراسم خطاب به دانش‌آموزان و جوانان گفت: جنگ امروز علیه این ملت همان جنگ دوران دفاع مقدس است اما به ابعاد فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی تغییر ماهیت داده تا ذهن جوانان خلاق و آینده‌ساز این سرزمین را از حقایق تعالی‌بخش منحرف ساخته و به هجمه‌های شوم فرهنگی-رسانه‌ای مستکبران عالم معطوف سازد.

این راوی دفاع مقدس حفظ بصیرت، تعمق و تامل در حماسه‌های بی‌بدیل دوران دفاع مقدس را برای انتخاب نوع رفتار در عصر حاضر ضروری دانست و تاکید کرد: اگر جوان مستعد و پاک طینت امروزی در بستر نیل به حقایق از ترفند‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و بدخواهان این سرزمین آگاهی یابد، عظمت اتحاد ملی برای حرکت تاریخ‌ساز در مسیر تعالی و اقتدار تجلی می‌یابد و آینده‌ای پرافتخار و عزتمند را برای ایران و ایرانی رقم می‌زند.

محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این مراسم برگزاری این یادواره را زمینه‌ای برای برپایی دومین کنگره‌ ملی ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده عنوان کرد و اظهار داشت: تا پایان امسال ۳ یادواره‌ شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار