حجت الاسلام بیاتی:

میان مسئولان ونخبگان فرهنگی درباره حجاب تفاهم نظر وجود ندارد

عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: محورهای تبلیغاتی و عملیات‌های روانی دشمن که با واکاوی عمیق وضعیت و خلأهای موجود در کشور پیاده می‌شود، بسیار حساس بوده و بی‌شک در حوزه جوانان تاثیرگذار است.
کد خبر: ۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶ - 13November 2013

میان مسئولان ونخبگان فرهنگی درباره حجاب تفاهم نظر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همایش امربهمعروف و نهیازمنکر با موضوع آسیبشناسی عفاف و حجاب از دیروز19آبان ماه به مدت سهروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین بیاتی مشاور عفاف و حجاب مجلس خبرگان رهبری و اعضای رهپویان عفاف در حسینیه انصارالحسین(ع) مشهد آغاز شد.

حجت الاسلام بیاتی ضمن تسلیت ایام عاشورای حسینی اظهار کرد: عدم وجود وحدت نظر در حوزه عفاف و حجاب میان مسئولان و نخبگان فرهنگی یکی از مشکلات کار فرهنگی واحد و یکپارچه است.

مشاور عفاف و حجاب مجلس خبرگان رهبری گفت: با پایشهای صورت گرفته در این حوزه، یکی از چالشیترین موضوعات از بدو شکلگیری نظام جمهوری اسلامی، مقوله پراهمیت عفاف و حجاب بوده است.

حجتالاسلام بیاتی با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از زیرشاخههای امربهمعروف و نهیازمنکر است، افزود: یکی از مهمترین دلایل کمرنگی و ناکارآمدی فعالیتها در حوزه عفاف و حجاب، نبود وحدت نظر میان مسئولان و نخبگان فرهنگی در تصمیمگیریها و برنامهسازیهای این حوزه است.

وی با اظهار تاسف از اینکه مسئولان و دغدغهمندان این حوزه با توجه به سلایق خویش تصمیم میگیرند و حتی سیاسی به موضوع نگاه میکنند، خاطرنشان کرد: محورهای تبلیغاتی و عملیاتهای روانی دشمن که با واکاوی عمیق وضعیت و خلأهای موجود در کشور پیاده میشود، بسیار حساس بوده و بیشک در حوزه جوانان تاثیرگذار است.

 بیاتی همچنین به فعالیتهای القایی رسانههای خارجی و تاثیرگذاری ناخودآگاه آنها بر قشر جوان اشاره و یادآوری کرد: جای تاسف است که بسیاری از برنامهسازیهای فرهنگی در کشور به دلیل نبود اتاق فکر و بررسی نشدن آسیبها و محتواسازی نشدن برنامهای مناسب، نوعی گل به خودی است و از آن غافلیم.

وی تصریح کرد: در حوزه کاری مسئولان هیچ برنامه کارآمدی انجام نمیشود و فقط همت مردمی است که در این شرایط موثر خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار