رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور:

کارکرد اصلی وزارت دفاع و پشیبانی نیروهای مسلح افزایش قدرت دفاعی است

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» گفت: مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور برخوردار از نخبگان و دانشمندان و متخصصان و جامعه تولیدی است که کارکرد اصلی آن‌ها ارتقای قدرت دفاعی است.
کد خبر: ۵۹۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 27June 2023

کارکرد اصلی وزارت دفاع تولید قدرت دفاعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور امروز (سه‌شنبه) در دیدار با آیت‌الله «عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: اعتقاد امام خمینی (ره) این بود که نیروی مسلح مکتبی بدون وجود تشکیلات عقیدتی سیاسی و روحانیون و کارهای معنوی نمی‌شود.

وی بیان داشت: وجه تمایز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای دنیا در این نیست که سلاح پیشرفته‌تر و نیروهای نظامی بیشتری دارد بلکه ما نیروی نظامی مؤمن، متعهد و پاب به رکابی داریم که در راه جهاد فی سبیل‌الله حاضر است از جان خود هم بگذرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور با تأکید بر اینکه تولید قدرت دفاعی با تولید سلاح‌های مورد نیازی است که نیروهای مسلح بتوانند از آن استفاده کنند، تبیین کرد: مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور برخوردار از نخبگان و دانشمندان و متخصصان و جامعه تولیدی است که کارکرد اصلی آن‌ها تولید قدرت دفاعی است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور تصریح کرد: امروز از تولید سلاح‌های کوچک به جایی رسیدیم که موشک‌های ما می‌تواند با برد چندین هزار کیلومتری قلب اسرائیل را هدف قرار دهد و این در موقعیتی است که در دوران دفاع مقدس مردم ایران برای دفاع از کشور از سلاح‌های ابتدایی برخوردار نبودند و به ما سیم خاردار هم نمی‌دادند.

وی تبیین کرد: مجموعه وزارت دفاع با برخورداری از دانشمندان و نخبگان در حوزه‌های مختلف در تولید اقتدار دفاعی کار کرد و در عین حال در استان‌هایی از جمله خراسان جنوبی از مجموعه ساتا و اتکا برخوردار است و خدمات‌دهی به نیروهای مسلح را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور در پایان خاطرنشان کرد: وزارت دفاع به عنوان دومین مجموعه بزرگ اقتصادی در کشور است و هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی در مجموعه ساتا و وزارت دفاع داریم که در حوزه‌های مختلف نفت، پیروشیمی و غیره کار می‌کنند و در تولید اقتدار اقتصادی هم که رهبر معظم انقلاب از مقاومت اقتصادی نام برده بودند، پیشگام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار