حقوق بشر آمریکایی/

پیام تبریک استاندار اصفهان به مناسبت هفته قوه قضائیه

استاندار اصفهان با صدور پیامی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 28June 2023

پیام تبریک استاندار اصفهان به مناسبت هفته قوه قضائیهبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان به مناسبت هفتم تیر روز قوه قضائیه پیام تبریک را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

هفتم تیرماه، مصادف با سالروز شهادت مظلومانه جمعی از یاران صدیق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) است.

این روز یادآور یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است. واقعه‌ای که در بدو شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران با هدایت تروریسم بین‌الملل و همراهی عناصر معلوم الحال و کوردل جریان نفاق در ایران اسلامی رقم خورد.

حادثه‌ای بغایت حزن انگیز و تلخ که بواسطه آن جمعی از مؤثرترین فرزندان این مرز و بوم، ازجمله شهید والامقام، آیت‌الله« سید محمد حسینی بهشتی» که عصاره بی بدیل فرزانگی و ولایتمداری بود و به فرموده امام راحل(ره): بهشتی، یک ملت بود برای ملت ما و خار چشم دشمنان بود»، همراه با ۷۲ تن از فرزندان رشید انقلاب اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند.

این ترور کوردلانه، بیش از پیش ذات خبیث و شریر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مجامع بین المللی هویدا نمود و موجبات همدلی اقشار مختلف مردم ایران اسلامی را در پیمودن مسیر تعالی، پیشرفت و عزت آفرینی افزون‌تر ساخت.

 شهادت آیت‌الله بهشتی و یاران مبارز رهبر انقلاب(مدظله العالی)، موجب گردید تا نهال نوپای انقلاب اسلامی، با شتابی فزاینده تر و پویایی بالنده‌تر به بقاء و شکوفایی ادامه طریق دهد و دل حقیقت جویان و آزادی خواهان جهان را به امید به تعالی و بسط پرچم نظام جمهوری اسلامی آکنده و مشحون سازد.

هفتم تیرماه فرصت ارزشمندی است تا ضمن تکریم خادمان و تلاشگران صدیق و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری، به پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه بالأخص شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و همرزمانشان پرداخته شود و به نیکوترین وجه، جایگاه خطیر و کارآمد دستگاه قضاء در سطوح مختلف مورد تجلیل همگانی و تبیین نخبگانی واقع شد.

یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران مخلص و فداکار امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، را گرامی می‌داریم و این روز را به همه مسئولان شریف قضائی، قضات فرهیخته و تمامی خدمتگذاران محترم این قوه، خصوصا خدمت گذاران صدیق دستگاه قضا در استان شهیدپرور اصفهان تبریک و تهنیت عرض کرده و صمیمانه از ایزد متعال برای ایشان توفیق انجام شایسته و سرآمد امور، صیانت قاطع و پاسداری مستمر از قانون اساسى و تحقق جامع و همه شمول گفتمان متعالی عدالت و دادگستری را مسئلت می‌داریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار