مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز:

دانشجویان البرزی در قالب اردوی «عهد خدمت» رهسپار استان همدان می‌شوند

سرهنگ «فلاح‌نژاد» با اشاره به خدمات جهادی دانشجویان گفت: اردوی عهد خدمت دانشجویان البرزی امسال در بخش سردرود شهرستان رزن استان همدان به جهت توسعه زیرساخت‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ - 01July 2023

دانشجویان البرزی در قالب اردوی «عهد خدمت» رهسپار استان همدان می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «جعفر فلاح‌نژاد» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز، در سخنانی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، اظهار داشت: جهادگران دانشجوی البرزی در اردویی ۱۰ روزه از هشتم تا هجدهم مردادماه در عرصه‌های متنوع در قالب اردوی عهد خدمت در استان همدان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در ناحیه بسیج دانشجویی، بسیج سازندگی با عنوان عملیات جهادی در نقش‌آفرینی به مردم کم‌برخوردار حضور دارد، افزود: عملیات جهادی دانشجویی نه‌تنها در داخل استان بلکه در خارج استان نیز فعال است و تاکنون دو دوره از اردوی عهد خدمت در مناطق کم‌برخوردار کشور برگزار شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه اولین دوره این اردو‌ها در عید ۱۴۰۲ و در استان خوزستان برگزار شده است، گفت: اردو‌های جهادی با محوریت محقق کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدف ترویج گفتمان جهادی و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

فلاح‌نژاد خاطرنشان کرد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و جهادی در کار تشکیلاتی و جبهه شبکه جهادی تحقق می‌یابد و در اردوی جهادی عهد خدمت تابستان امسال، ۱۳ گروه از ۵۲ گروه جهادی فعال در دانشگاه‌ها با شعار «می‌سازیم تا ساخته شویم»، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار