مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خبر داد؛

برپایی ۱۵۰ موکب مردمی در جشن عید غدیر در کرمانشاه

حجت‌الاسلام «احمدی» گفت: ۱۵۰ موکب مردمی در جشن خیابانی عید غدیر شهر کرمانشاه مشارکت خواهند داشت و از مردم پذیرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۶۰۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ - 05July 2023

برپایی 150 موکب مردمی در جشن عید غدیر در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در نشست فصلی یالثارات و همایش جهاد تبیین در ایام عید غدیرخم و در آستانه ماه محرم که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه و هیئت‌های مذهبی برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هیئت را کانون جهاد تبیین دانستند و این مهم وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی در مسائل اجتماعی مانند فعالیت‌های جهادی، مواسات و همدلی و صحنه‌های ملی و مذهبی فعال هستند و ایفای نقش می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن عید غدیر، تصریح کرد: برنامه‌های مختلف و جشن‌های خیابانی در کرمانشاه برنامه‌ریزی شده که در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: امسال جشن بزرگ خیابانی عید غدیر از مرادحاصل تا سه راه مسکن روز جمعه ۱۶ تیر ماه از ساعت هشت صبح برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۵۰ موکب مردمی در جشن خیابانی عید غدیر شهر کرمانشاه مشارکت خواهند داشت و از مردم پذیرایی خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هیئت را کانون جهاد تبیین دانستند، گفت: هیئت های مذهبی پیشرو در جهاد تبیین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار