سردار سلامی:

خطای موشک‌های بالستیک ایران صفر است/ دستیابی ایران به موشک رهگیر تشعشعات مراکز فرماندهی و کنترل

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید تهرانی مقدم قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را افزایش داد و توانست در طول حیات خود، ما را در زمینه موشکی به خودکفایی برساند.
کد خبر: ۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱ - 11November 2013

خطای موشک‌های بالستیک ایران صفر است/ دستیابی ایران به موشک رهگیر تشعشعات مراکز فرماندهی و کنترل

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "حسین سلامی"، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهدای غدیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانیمقدم اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم انسانی با آرزوها و همتهای بزرگ بود که طرحهای بزرگ خود را بر روی زمین به واقعیت رساند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده و محوری شهید تهرانیمقدم در زمینه تولیدات موشکی گفت: ایشان قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را افزایش داد و توانست در طول حیات خود، ما را در زمینه موشکی به خودکفایی برساند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: بر اساس ایدههای ایشان خطای موشکهای بالستیک ما به صفر رسید و برد موشکها و کیفیت آنها از جهت سوخت، هدایت و کنترل تا مرحله بسیار مطلوبی افزایش یافت.

سردار سلامی ادامه داد: به همت شهید تهرانیمقدم به موشکهایی دست یافتیم که بتوانیم براساس رهگیری منابع تشعشعی علیه مراکز  فرماندهی و کنترل وارد عمل شود.

وی خاطرنشان کرد: شهید تهرانی مقدم همچنین شخصیت خود را به سرعت در دیگران منعکس کرد و در این جهت توانست به انسانسازی بپردازد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار