در بازدید از صنایع سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع عنوان شد:

بایدمتناسب بافناوری روز حرکت کنیم/ بهینه‌سازی در اولویت نخست وزارت دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: متناسب با تهدیدات دشمنان و نیازهای نیروهای مسلح به تجهیزات دفاعی، سند علمی و فناوری دفاعی تهیه شود.
کد خبر: ۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰ - 12November 2013

بایدمتناسب بافناوری روز حرکت کنیم/ بهینه‌سازی در اولویت نخست وزارت دفاع

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه جمعی از معاونین وزارت دفاع از صنایع سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع بازدید کردند.
 
سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در جمع مدیران و متخصصان سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع با بیان اینکه در انجام تمام امور در وزارت دفاع باید بهینهسازی در اولویت نخست باشد، گفت: توجه به فناوریهای نوین یکی از مهمترین مواردی است که به طور جدی باید در دستور کار قرار گیرد و در تولید محصولات دفاعی از آن بهره گیریم.
 
وی با بیان اینکه باید متخصصان صنعت دفاعی فکر و ایده خود را در نقطهای تمرکز دهند که محصولات تولید شده در راستای اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار گیرد، تاکید کرد: در تمام صنایع دفاعی باید متناسب با فناوری روز حرکت کنیم تا بتوانیم از تولیدات باکیفیت بالایی برخوردار شویم.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات دشمنان، از مدیران صنایع دفاعی وزارت دفاع خواست صحنه نبرد را در صنعت دفاعی ترسیم کنند تا بر این اساس محصولات تولید شده متناسب با تهدیدات باشد.
 
سردار دهقان با بیان اینکه در تولید محصولات دفاعی باید نیازهای آینده نیروهای مسلح شناسایی و متناسب با آن حرکت کرد، گفت: در تولید تجهیزات دفاعی باید کیفیت به طور ویژه مدنظر قرار گیرد و از فناوری روز در تولید این تجهیزات بهره بگیریم.
 
وی در همین خصوص تاکید کرد: سند علمی و فناوری دفاعی بایستی متناسب با تهدیدات دشمنان و نیازهای نیروهای مسلح تهیه شود.
 
سردار دهقان گفت: وزارت دفاع به دنبال رقابت اقتصادی نیست، استراتژی این وزارتخانه توسعه ظرفیت متناسب با نیازهاست.
 
وی با بیان اینکه باید استاندارد دفاعی سازمانهای صنایع دفاعی تعریف شود، تاکید کرد: باید قابلیت پروژههای تحقیقاتی در حوزههای مختلف شناسایی و منجر به تولید محصول شود.
 
سردار دهقان با بیان اینکه تمرکز وزارت دفاع باید تامین نیازها و تجهیزات نظامی مورد نیاز نیروهای مسلح باشد، از مسئولان سازمان توسعه منابع انرژی خواست پروژه پیل سوختی و سند انرژیهای تجدیدپذیر را در سطح ملی پیگیری کنند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار