سردار دکتر احمدی مقدم:

نشانه‌ای از سیاسی بودن قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت وجود ندارد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پرونده قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند کشف سرنخ‌ها توسط پلیس آگاهی در حال پیگیری است.
کد خبر: ۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰ - 11November 2013

نشانه‌ای از سیاسی بودن قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار دکتر "اسماعیل احمدیمقدم" فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهادت شهید طهرانیمقدم و شهدای غدیر، در مورد آخرین وضعیت پرونده قتل معاون پارلمانی وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: این پرونده در پلیس آگاهی در حال پیگیری است و بنده الان نمیتوانم چیزی بگویم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: روند کشف سرنخها توسط پلیس آگاهی در حال پیگیری است و اگر به نتیجه ای رسیدیم، اطلاعرسانی خواهیم کرد.

احمدی مقدم تاکید کرد: ما نشانهای از سیاسی بودن این پرونده نداریم .

وی در ادامه در مورد اقدامات ناجا برای ارتقاء امنیت مرزهای جنوب شرق کشور و اقدامات انجام شده در زمینه بررسی ترور دادستان زابل افزود: بنده حرف جدیدی ندارم. چند روز پیش هم گفتم که مظنونین دستگیر شدند و مساله در حال تعقیب است.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد گروه تروریستی "جیشالعدل" که در اطلاعیهای مسئولیت این ترور را برعهده گرفته است، اظهارداشت: فعلاً در مورد گروهی که اطلاعیه داده بودند، اظهارنظر نمیکنم؛ ولی فکر میکنیم که آنها چون این حادثه اتفاق افتاد به خودشان نسبت دادهاند. اجازه دهید که پرونده به نتیجه برسد تا اعلام کنیم

احمدی مقدم در ادامه درباره نقش بسیج در 34 سال پس از پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: واژگان و رکن اصلی انقلاب مردم هستند و بسیجیان نیز جمعیت منتخبی از مردم می باشند که در صف اول فداکاری حضور دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار