رئیس کل دادگستری فارس:

حکم اعدام دو ‌تروریست‌‌ حمله به حرم شاهچراغ تأیید شد‌

حجت‌الاسلام «موسوی» با اشاره به تأیید حکم اعدام دو ‌تروریست‌‌ حمله به حرم شاهچراغ، گفت: از ابتدای آغاز محاکمه عوامل این حمله تروریستی، مردم شیراز و سایر اقصی نقاط کشور خواستار اشد مجازات تروریست‌ها بودند.
کد خبر: ۶۰۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ - 06July 2023

حکم اعدام دو ‌تروریست‌‌ حمله به حرم شاهچراغ تأیید شد‌به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سیدکاظم موسوی» رئیس کل دادگستری فارس اظهار داشت: از ابتدای آغاز محاکمه عوامل این حمله تروریستی، مردم شیراز و اقصی نقاط کشور خواستار اشد مجازات تروریست‌ها بودند.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: روند رسیدگی دقیق به پرونده متهمین در مرحله دادسرا و دادگاه با دقت و رعایت دقیق موازین قانونی و حضور وکلای قانونی متهمین انجام شد و حکم اولیه مجازات اعدام این متهمین در روز‌های پایانی سال گذشته صادر شد.

وی افزود: رای صادره در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز پس از اعتراض وکلای متهمین دیوان عالی کشور رسیدگی شد،‌ پس از رسیدگی مجدد به این پرونده در مرجع عالی قضایی کشور رأی اولیه اعدام دو تن از تروریست‌ها که نقش مستقیمی در طراحی حمله و پشتیبانی از عامل اصلی ترور داشتند در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد.

رئیس کل دادگستری فارس خاطرنشان کرد: دادگستری فارس از ابتدای این حادثه تلخ رسیدگی سریع، دقیق و قانونی را در دستور کار خود قرار داد که با طی شدن کلیه مراحل قانونی این حکم به‌زودی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار