استاندار گیلان در کنگره شهدای کارمند:

شهید «انصاری» دانش‌آموخته مکتب ولایت بود

«عباسی» با اشاره به روحیه انقلابی، جهادی و مردمی شهید انصاری گفت: این شهدا در مکتب حضرت علی (ع) و ولایت درس‌ها آموختند و در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
کد خبر: ۶۰۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 06July 2023

شهید «انصاری» دانش‌آموخته مکتب ولایت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در کنگره شهدای کارمند استان گیلان و بزرگداشت شهید‌ «علی انصاری» تنها استاندار شهید کشور و شهید‌ «علیرضا نورانی» معاون عمرانی وی در تالار مرکزی رشت، اظهار داشت: شهید انصاری در خراسان به مردم خدمت می‌کرد اما احساس تکلیف کرد و به استان خود بازگشت و در راه خدمت به مردم، بیانات امیرالمومنین علی(ع) در نهج‌البلاغه و نامه آن حضرت به مالک اشتر را الگو قرار داد.

وی روحیه انقلابی، جهادی و مردمی شهید انصاری را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه ایشان ولایتمداری را در عمل به اثبات رساند گفت: ما امروز امانت‌دار راه این شهدا هستیم؛ شهدایی که در مکتب حضرت علی(ع) و ولایت درس‌ها آموختند و در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه منافقان کوردل کسانی که صادقانه به مردم خدمت می‌کردند را هدف قرار دادند افزود: در آن برهه از زمان که بسیاری از روستاهای ما از امکانات آب، برق و... محروم بودند، شهید انصاری برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه مردم خاطرنشان کرد: جنایات منافقان در طول تاریخ بر کسی پوشیده نیست و آن‌ها که جنگ ترکیبی و شناختی را علیه مردم‌مان آغاز کردند، در باتلاقی که خود ایجاد کرده‌اند غرق خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها