مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

مسائل فرهنگی استان مازندران به صورت هدفمند مرتفع می‌شود

«آهنگر» مهمترین دغدغه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران را تدوین سند جامع فرهنگی استان مازندران بیان کرد و گفت: این سند با استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی استان در حوزه فرهنگی است و تلاش داریم مسائل فرهنگی استان را براساس این سند بصورت هدفمند مرتفع کنیم.
کد خبر: ۶۰۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ - 06July 2023

مسائل فرهنگی استان مازندران مرتفع می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران امروز با حضور حجت الاسلام «خسرو پناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دیگر اعضاء در مجتمع اهل بیت (ع) ساری برگزار شد.

«احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس استان تعداد جلسات شورای فرهنگ عمومی استان را ۱۰۵ جلسه در سال گذشته اعلام کرد و اظهار داشت: این جلسات ۲۵۲ دستور جلسه و ۶۱۰ مصوبه داشته است.

وی مهمترین دغدغه ابن شورا را تدوین سند جامع فرهنگی استان مازندران بیان کرد و افزود: این سند با استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی استان در حوزه فرهنگی است و تلاش داریم مسائل فرهنگی استان را براساس این سند بصورت هدفمند مرتفع کنیم.

آهنگر بیان کرد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی با استناد از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین نقشه فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان مازندران ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های ارزشمند نماینده ولی فقیه در مازندران و اهتمام اعضای این شورا در استان و شهرستان‌ها بتوانیم رویکرد جدیدی را در بحث شورای فرهنگ عمومی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار