فرماندار اردبیل تاکید گرد؛

ضرورت فعالیت نوبت بعدازظهر مراکز کانون پرورش فکری در تابستان

اعتماد اعجازی بر برنامه‌ریزی برای پربار کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و ضرورت فعالیت نوبت بعدازظهر مراکز کانون پرورش فکری در تابستان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ - 08July 2023

ضرورت فعالیت نوبت بعدازظهر مراکز کانون پرورش فکری در تابستانبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «سید محمد اعتماد اعجازی» فرماندار اردبیل به همراه «ملیحه ملک‌زاده فرد» مدیرکل کانون استان امروز (شنبه) از مراکز کانون‌های فرهنگی وحدت، سینا و سبلان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های تابستانی و مسایل و مشکلات مراکز قرار گرفت.

اعتماد اعجازی در این بازدید، برنامه‌ریزی برای پربار کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان را مورد تاکید قرار داده و گفت: اوقات فراغت و چگونگی استفاده از این زمان یکی از دغدغه‌های والدین است و کانون پرورش فکری به‌عنوان یکی از نهاد‌های متولی در امر فرهنگی، می‌تواند پاسخگوی نیاز خانواده‌ها در این زمینه باشد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: نحوه‌ی بهره‌گیری از فرصت فراغت به‌خصوص در ایام تعطیلی مدارس، تاثیر مهمی در تربیت و شکل‌گیری شخصیت دارد و برای ارتقای سطح آگاهی و معلومات کودکان و نوجوانان و نهادینه‌شدن هنجار‌های اجتماعی در این قشر از افراد جامعه باید از فرصت حضور آن‌ها در کانون به شکل مطلوب استفاده کنیم.

مدیرکل کانون استان نیز با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰ عنوان کارگاه تخصصی، از استقبال خوب خانواده‌ها از برنامه‌های تابستانی در مراکز کانون خبر داده و گفت: بر اساس ظرفیت‌های موجود علاوه بر کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی و ویژه‌برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی در مراکز کانون برگزار خواهد شد.

ملک‌زاده فرد با بیان اینکه فعالیت‌ها در کانون با رویکردی تربیتی و مهارتی طراحی و اجرا می‌شود، اظهار داشت: در راستای توجه به روحیات و ویژگی‌های شخصیتی نوجوانان، طی فصل جاری مراکز تخصصی نوجوانان و الگوی تربیتی در مرکز استان راه‌اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری کارگاه برای کودکان و نوجوانان، بر حضور والدین در مراکز کانون نیز توجه شده و این عزیزان می‌توانند همراه با فرزندان خود در برخی فعالیت‌های کانون از جمله نمایش و پخش فیلم، بازدید‌ها و مهرواره‌ها شرکت نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها