آخرین تحولات فلسطین؛

یک نوجوان فلسطینی در شرق قلقیلیه زخمی‌شد

یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در شرق قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد.
کد خبر: ۶۰۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ - 08July 2023

یک نوجوان فلسطینی در شرق قلقیلیه زخمی‌شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، امروز شنبه یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در شرق قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری، توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد تیراندازی قرار گرفت و به ضرب گلوله صهیونیست‌ها از ناحیه پا مصدوم شد.

منابع محلی اعلام کردند که این نوجوان فلسطینی، به یکی از بیمارستان‌های قلقیلیه منتقل شده تا مورد درمان قرار بگیرد.

حصارکشی اراضی فلسطینیان توسط شهرک‌نشینان

منابع فلسطینی اعلام کردند که شهرک‌نشینان صهیونیست، نسبت به حصارکشی بخشی از اراضی روستا‌های روجیب و بیت فوریک در شرق شهر نابلس اقدام کرده‌اند.

این حصارکشی، با هدف آماده‌سازی این اراضی جهت تصرف و توسعه شهرک‌های صهیونیستی از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست انجام شده است.

در همین راستا، غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک‌سازی‌های شمال کرانه باختری در گفتگو با شهاب نیوز اعلام کرد: اهالی روستا‌های روجیب و بیت فوریک دریافته‌اند که شهرک‌نشینان بخشی از اراضی قله «جبل الرأس» که در میان دو روستا و در شرق نابلس قرار دارد را حصارکشی کرده‌اند.

دغلس افزود: این کوه، موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای دارد و به شهر نابلس در شمال کرانه باختری و منطقه اغوار واقع در شرق کرانه باختری مشرف است. ما نسبت به شهرک‌سازی در قله این کوه نگران هستیم.

مسدودنمودن ورودی‌های شهرک تقوع توسط صهیونیست‌ها

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ورودی‌های شمالی و غربی شهرک تقوع واقع در شرق بیت‌لحم را به وسیله دروازه‌های آهنی بستند. منابع محلی اعلام کردند که این اقدام صهیونیست‌ها باعث ایجاد مشکل در رفت و آمد فلسطینیان شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار