پاسداشت پیرغلامان میان‌دار حسینی در رویداد «مقام مجنون»

رویداد «مقام مجنون» با محوریت پاسداشت پیرغلامانِ میاندار حسینی در سراسر کشور از ۱۷ تیرماه آغاز شده و تا ۲۷ تیرماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۰۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 09July 2023

پاسداشت پیرغلامان میان‌دار حسینی در رویداد «مقام مجنون»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رویداد «مقام مجنون» با محوریت پاسداشت پیرغلامانِ میاندار حسینی در سراسر کشور از ۱۷ تیرماه آغاز شده و تا ۲۷ تیرماه ادامه خواهد داشت. در این رویداد ۱۰ روزه، بالغ بر ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان عرصه‌ی هیئت و روضه‌ی اهل بیت علیهم السلام، مورد تکریم و تعظیم قرار خواهند گرفت.

در استان‌های مختلف، میانداران پیشکسوت، از طرف نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان و به همراه مسئولین مرتبط با حضور در منازل این عزیزان تکریم و «نشان حبیب» به پاسِ یک عمر خدمت خالصانه به دستگاه سیدالشهدا علیه السلام، به ایشان اهدا خواهد شد.

در تهران، مراسم تکریم به صورت جمعی و طی مراسمی در روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۱۶:۳۰ در مجتمع امام رضا علیه السلام واقع در خیابان انقلاب اسلامی، حد فاصل میدان امام حسین علیه السلام و پل چوبی، نبش نامجو برگزار خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی، چهره‌های شاخص جریان ستایشگری اهل‌بیت علیهم السلام نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار