دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان مطرح کرد؛

لزوم توجه به افزایش جمعیت استان کردستان

«دریایی» گفت: توجه به افزایش جمعیت در استان کردستان از برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان است.
کد خبر: ۶۰۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ - 10July 2023

فرزندآوری و تکثیر جمعیت جوان از برنامه‌های جلسات شورای فرهنگ عمومی کردستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علی اصغر دریایی» دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه آموزشی در خصوص توجه به افزایش جمعیت در استان کردستان براب 50 تن از کنشگران استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه با حضور حجت‌الاسلام وافی از صاحبنظران و اندیشمندان عرصه جوانی جمعیت برگزار می‌شود، افزود: ایشان در سفر به استان کردستان در شهرهای بیجار، قروه و سنندج حضور خواهند یافت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اعلام کرد: این کارگاه آموزشی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای فرهنگ‌سازی برای تکثیر جمعیت جوان و فرزندآوری برای استقرار ایرانی قدرتمند در سطح منطقه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: فرزندآوری و تکثیر جمعیت جوان در سطح استان از برنامه‌ها و دستورکارهای آینده جلسات شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان‌های تابعه است.

دریایی تصریح کرد: حجت‌الاسلام وافی علاوه بر شرکت در جلسات و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه نحوه ترویج و تبلیغ فرزندآوری و تکثیر جمعیت جوان، با مقامات بلندپایه استان نیز دیدار و نشست‌های کاری برگزار می‌کند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار