دفاع‌پرس گزاش می‌دهد؛

نقش تجهیزات به روز و پهپادها در پایش تصویری مرزها/ اشراف اطلاعاتی عامل مهم در کاهش صدمات

یکی از مواردی که می‌تواند در اجرای هر چه بهتر ماموریت‌های مرزبانی فراجا و برقراری امنیت در مرز‌های کشور نقش آفرینی کند اشراف اطلاعاتی است و وجود تجهیزات به روز و پیشرفته از جمله پهپا‌ها و دوربین‌های دید در شب برای پایش تصویری در اشراف اطلاعاتی نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۶۰۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰ - 11July 2023

نقش تجهیزات به روز و پهپادها در پایش تصویری مرزها/ اشراف اطلاعاتی عامل مهم در کاهش صدماتگروه اجتماعی دفاع‌پرس: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از دیرباز به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند، در اوایل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با استفاده از گروهک‌های منافقین پس از آن با تحریک و حمایت از صدام و به بهانه‌ها واهی جنگ تمام عیاری علیه کشورمان آغاز کرد.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا کنون همواره با سیاست مقاومت در مقابل دشمنان ایستاده و آنان را به سختی پشیمان کرده است؛ امروز نهال جمهوری اسلامی ایران به درختی تنومند تبدیل شده و در حوزه دفاعی به چنان بازدارندگی و توان رزمی رسیده که دشمنان جرات حمله نظامی به ایران را ندارند.

دشمنان ایران وقتی دیدند نمی‌توانند اقدام نظامی علیه ایران انجام دهند با اجیر کردن مذوران و گروهک‌های تروریسی در بعضی موارد با حمله به مرز‌های سعی دارند امنیت ما را خدشه‌دار کنند.

مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و از خودگذشتگی همواره گروهک‌های تروریستی را شکست دادند.

یکی از موارد مهمی که می‌توان برای پاسداشت از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان کمک کند تجهیز مرز‌ها به تجهیزات نظامی و به روز است؛ سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، درخصوص درخواست فرماندهی انتظامی کشور از دولت برای حمایت از فراجا در پایش مرز‌های کشور اظهار داشت: امروز موضوع پایش فقط متوجه مرز نیست، بلکه متوجه همه کشور است.

سردار رادان گفت: هزینه در پایش و رصد هزینه نیست، بلکه از جنس درآمد و سرمایه است و هرچقدر ما در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم تسلط و توجه ما بیشتر خواهد شد و هزینه برای انتظام و امنیت در حقیقت درآمد است.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: از رئیس جمهور و شهردار تهران خواسته‌ایم که در این حوزه همکاری‌های ویژه‌ای با ما داشته باشند که رئیس‌جمهور در این‌خصوص قول‌های مساعدی داده است.

«احمد وحیدی» وزیر کشور در حاشیه مراسم نکوداشت شهدای فراجا در سال ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران در پاسخ به دفاع‌پرس مبنی بر حمایت دولت از فراجا در پایش مرز‌ها اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کشور در این حوزه برنامه‌هایی داردو دولت قطعا از پلیس در این حوزه حمایت خواهد کرد.

باید گفت یکی از مواردی که می‌تواند در اجرای هر چه بهتر ماموریت‌های مرزبانی فراجا و برقراری امنیت در مرز‌های کشور نقش آفرینی کند اشراف اطلاعاتی است و وجود تجهیزات به روز و پیشرفته از جمله پهپا‌دها و دوربین‌های هوشمند و دید در شب برای پایش تصویری در اشراف اطلاعاتی نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار