رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

تأثیر تربیتی قرآن کریم دلیل دشمنی نظام سلطه با اسلام است

حجت‌الاسلام «عدیده» گفت: قرآن کریم دریچه هدایت و رسیدن بشریت به سعادت است اگر اینگونه نبود بلاشک دنیای غرب با همه جاذبه‌های مادی به ستیز با قرآن نمی‌آمد و با همه توان به دنبال تغییر فرهنگ قرآنی در این کشور نبود.
کد خبر: ۶۰۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 12July 2023

تأثیر تربیتی قرآن کریم دلیل دشمنی نظام سلطه با اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل و خانواده‌های آجا به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) و متسابقین در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام عدیده در این مراسم اظهار داشت: از اینکه در جمع شما شرکت‌کنندگان حضور دارم، به خود می‌بالم و افتخار می‌کنم و همچنین از مسئولان برگزاری این رویداد باشکوه تقدیر و تشکر دارم.

وی افزود: موضوع قرآن جدی‌تر، اساسی‌تر و بنیادی‌تر از آن است که فقط صرفاً این کتاب الهی را حفظ و یا با صوت دلنشین بخوانیم، بلکه باید این مفهوم را درک کنیم که قرآن کریم حقیقتی انکارناپذیر است و بالاتر از قرآن حقیقتی در جهان وجود ندارد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به آیات قرآن گفت: در کنار ایمان به آیات قرآنی، تعقل و تدبر بر این کتاب الهی سفارش و تأکید شده است

عدیده با بیان اینکه قرآن کریم دریچه هدایت و رسیدن بشریت به سعادت است، تأکید کرد: اگر قرآن کریم اینگونه نبود بلاشک دنیای غرب با همه جاذبه‌های مادی به ستیز با قرآن نمی‌آمد و با همه توان به دنبال تغییر فرهنگ قرآنی در این کشور نبود.

میزبانی پدافند هوایی شمال شرق از بیست و سومین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های آجا 

سرگرد «حسن ابراهیمی» مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در ادامه این مراسم در سخنانی ابراز داشت: بیست و سومین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها (همسران و فرزندان دختر و پسر) به میزبانی مدیریت قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال شرق مشهد در مسجد حضرت ولیعصر (عج) کوی سازمانی این منطقه برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت ۱۰۰ متسابق در رشته‌های حفظ نیم جزء تا حفظ کل، تحقیق، ترتیل و تفسیر بیان داشت: این دوره از مسابقات با قضاوت اساتید قرآن، فاخر و علیزاده در بخش برادران و افخمی، رشیدی و میرزایی در بخش خواهران انجام شد.

سرگرد ابراهیمی در انتها گفت: برترین‌های این دوره ازمسابقات، از هشتم مرداد سال جاری به مسابقات سراسری نیرو اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار