رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

تأمین امنیت مرزهای هوایی آرامش عمومی جامعه را به‌همراه دارد

حجت‌الاسلام «عدیده» گفت: صیانت از آسمان توسط پدافند هوایی، بر قشرهای مختلف مردم تأثیرگذار است چراکه آرامش زندگی مردم در گرو برقراری امنیت است که بخشی از آن حفاظت از مرزهای هوایی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۰۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ - 13July 2023

تأمین امنیت مرزهای هوایی آرامش عمومی جامعه را به‌همراه داردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در نشست بصیرتی ویژه کارکنان پایور و وظیفه سایت رادار شهید برادری اظهار داشت: صیانت از آسمان توسط پدافند هوایی، بر قشرهای مختلف مردم تأثیرگذار است چراکه آرامش زندگی مردم در گرو برقراری امنیت است که بخشی از آن حفاظت از مرزهای هوایی ایران اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم بازگویی واقعیت‌های موجود در کشور، افزود: باید مشکلات مردم در حوزه‌‌های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد و از همه ظرفیت‌ها در جهت رفع آن‌ها استفاده کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) ادامه داد: سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم گناهی بزرگ است؛ تنها راه مقابله با این تهدید آن است که وضعیت داخلی به گونه‌ای ساماندهی شود که دشمن از پیروزی خود مطمئن نباشد و زمینه را برای ماجراجویی فراهم نبیند.

عدیده، با اشاره به وظایف حاکمان و مسئولان در قبال مردم از دیدگاه حضرت علی علیه‌السلام، این وظایف را دو طرفه دانست و خاطرنشان کرد: همانطوری که از سامانه‌های حکومتی انتظار می‌رود تا در قبال تهدیدات دشمن از جامعه حفاظت کنند، وظیفه آحاد جامعه است که استحکام و انسجام درونی را حفظ کنند و روحیه نفوذناپذیری و عدم‌تأثیرپذیری از دشمن را همواره در خود زنده نگه دارند تا دشمن در دستیابی به اهداف خصمانه خود ناکام بماند.

وی همچنین ضمن قدردانی از مجاهدت‌های کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در سایت شهید برادری، گفت: آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات این سایت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کارکنان جوان با درک بالایی نسبت به اهمیت مأموریت محوله، وظایف خود را با دقت و کیفیت مناسبی به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها