رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام:

رسانه‌ها نقش مهمی در تحقق امور و اهداف فرهنگی دارند

«ماهروزاده» گفت: رسانه‌ها نیز نقشی مهم در تحقق امور و اهداف فرهنگی دارند و باید این نقش بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۰۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 13July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «طیبه ماهروزاده» رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام، امروز در آیین اختتامیه اولین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: آموزش و پرورش در دوره‌های گذشته به خوبی کار نکرده و اکنون باید انقلاب در آموزش و پرورش در راستای اصلاح و بهبود عملکرد و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: معلمان در کشورهای پیشرفته جایگاه والایی دارند و از لحاظ حقوق نیز جزو مشاغل دارای بالاترین دستمزد و حقوق هستند.

رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام، درباره اهمیت جایگاه خانواده تاکید کرد: خانواده محور و رکن اساسی در برنامه هفتم توسعه است و مهمترین رابطه در خانواده رابطه عاطفی است.

وی بیان داشت: پدر بیشترین تاثیر در تربیت فرزندان دارد و نقش عاطفی، همسری و حضور پدر در خانواده مهم‌ترین عامل در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

ماهروزاده تصریح کرد: رسانه‌ها نیز نقشی مهم در تحقق امور و اهداف فرهنگی دارند و باید این نقش بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی برخی آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را برشمرد و افزود: فیلم‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای قبح زشتی‌ها را از بین می‌برند و بنیان‌ خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند و باید برای جلوگیری از گرایش افراد به این شبکه‌ها، انجام کارهای فرهنگی بیش از پیش مورد توجه باشد.

رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام یادآور شد: ۶ کشور ممنوعیت و محدودیت استفاده از رسانه برای افراد زیر سن ۱۵ سال اجرایی کرده‌اند، در ایران اما دسترسی بسیار آزاد است و باید فکری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار