دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با استاندار آذربایجان‌غربی

حجت الاسلام «سیدعلی قاضی عسکر» عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) امروز با «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان‌ غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۰۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 13July 2023

دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با استاندار آذربایجان‌غربی

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سیدعلی قاضی عسکر» عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) امروز (پنجشنبه) با «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان‌غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار آذربایجان‌ غربی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف گفت: در آذربایجان‌ غربی تلاش شده با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ملی و استانی، مشکلات مردم حل و استان در مسیر توسعه قرار گیرد.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات محمدصادق معتمدیان در زمان حضور در استانداری‌های خراسان جنوبی و رضوی، گفت: مردم این دو استان هرگز تلاشها، مجاهدت‌ها و خدمات شبانه روزی جنابعالی را در حل مشکلات مردم فراموش نمی‌کنند.

حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر همچنین به حل مشکلات مردم آذربایجان‌غربی اشاره کرده و افزود: نمونه‌ای از تلاش استاندار آذربایجان‌غربی در حل مشکلات مردم را می‌توان در حل مشکلات زلزله زدگان شهرستان خوی و روند بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان مشاهده کرد که از نظر میزان حمایت دولت و سرعت در عملیات بازسازی در کشور بی نظیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها