عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد؛

تشکر از پلیس راهور برای تلاش در حفظ جان راکبان موتور سیکلت

پیرهادی از پلیس راهور برای ممانعت از ورود موتورسیکلت سواران به تونل‌های شهری برای حفظ جان راکبان تشکر کرد.
کد خبر: ۶۰۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 16July 2023

تشکر از پلیس راهور برای تلاش در حفظ جان راکبان موتور سیکلتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی پیرهادی» رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای ششم، با بیان اینکه سال‌هاست که موتورسیکلت‌ها از تونل‌ها و بزرگراه‌های اصلی شهر تردد می‌کنند که موجب مشکلاتی برای راکبان می‌شود، از پلیس راهور که به طور جدی از ورود و تردد موتورسیکلت‌ها به داخل تونل‌های شهری ممانعت می‌کنند، تشکر کرد.

پیرهادی تصریح کرد: این کار در راستای حفاظت از جان راکبان موتور سیکلت است که جای تقدیر دارد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در تذکر دیگری با بیان اینکه قرار بود وضعیت اماکن ورزشی تعیین تکلیف شود، اما هنوز این موضوع مشخص نشده است، گفت: تقاضا داریم که زودتر وضعیت اماکن ورزشی مشخص شود.

پیرهادی در تذکر دیگری با اشاره به وضعیت رفت و روب در شهر تهران با توجه به گرمای هوا، گفت: با توجه به شرایط امروز باید شهرداری تهران نسبت به رفت و روب و شستشو مخازن اقدام سریع تری را انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به گرمای هوا وضعیت تعدادی از درختان مناسب نیست، اظهار داشت: شهرداری مناطق پیگیری کنند و آب را به درختان برسانند تا بی آبی موجب خشکی برخی درختان نشود.

پیرهادی افزود: این‌موضوع و آبرسانی به طور ویژه در بوستان‌های جنگلی از جمله چیتگر و سرخه حصار باید انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین افزود: طرح جایگزینی درختان سبز با درختان خشک را به شهرداری تهران ارایه دادیم که در زمستان سال گذشته درختان خشک را خارج و درخت سبز بگذاریم تا مشخص شود که درختان خشک در چه تاریخی اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه باید درختان سبز جایگزین درختان خشک شوند، اظهار داشت: باید همه درختان خشک را حذف کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها