فرماندار شیراز:

رای مردم، امانت و حق الناس است

«شیبانی» با بیان اینکه امنیت انتخابات با سیستم امنیتی و اجرایی است، گفت: در بحث سلامت انتخابات شبکه نظات شورای نگهبان نقش اول را ایفا می‌کند و از آنجا که رای مردم امانت و حق الناس است، باید همگی از آن حفاظت و نگهداری کنیم.
کد خبر: ۶۰۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 16July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «لطف‌الله شیبانی» فرماندار شهرستان شیراز، غروب امروز 25 تیر در آیین گردهمایی ناظرین امین در شیراز اظهار داشت: در بحث سلامت انتخابات شبکه نظات شورای نگهبان نقش اول را ایفا می‌کند و از آنجا که رای مردم امانت و حق الناس است، باید همگی از آن حفاظت و نگهداری کنیم.

لطف‌الله شیبانی با تاکید بر اینکه اهمیت کارکرد شورای نگهبان بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: اگر در زمان انقلاب مشروطه، شورای نگهبانی وجود داشت قیام اسلامی مردم به ناکجا آباد کشیده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب در تمام مواضعشان به عنوان، ولی فقیه به هیچ کجا و به هیچ شخصی اجازه ندادند تا جایگاه شورای نگهبان تضییع شود، افزود: اهمیت انتخابات پیش رو با توجه به فرمایشات رهبرانقلاب در آغاز سال، بسیار مهمتر از همیشه است و ما آمادگی داریم با شور و حرارت و رعایت مشارکت حداکثری انتخابات سالم و رقابتی را برگزار کنیم.

فرماندار شیراز با بیان اینکه امنیت انتخابات با سیستم امنیتی و اجرایی است، گفت: در بحث سلامت انتخابات شبکه نظات شورای نگهبان نقش اول را ایفا می‌کند و از آنجا که رای مردم امانت و حق الناس است، باید همگی از آن حفاظت و نگهداری کنیم.

وی همچنین از تاثیر مشارکت حداکثری در سرنوشت نظام اشاره کرد و گفت: در انتخابات گذشته شاهد مشارکت 26 درصدی بودیم که بسیار غیرقابل انتظار بود، لذا امروز باید با اتخاذ روش، تدبیر و اقدامات لازم این میزان مشارکت را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها