مطالبات امام خامنه‌ای از مسئولان-۲۴/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: لزوم آشنایی نسل جوان با واقعیات دفاع مقدس/ راهیان نور اثرگذاری معنوی بالایی دارد

صباغیان گفت: راهیان نور اقدام بسیار خوبی است که می‌تواند اثرگذاری معنوی بالایی داشته باشد و نسل جوان را با فداکاری و ایثار شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا کند.
کد خبر: ۶۰۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۹ - 20July 2023
نماینده مجلس شورای اسلامی: لزوم آشنایی نسل جوان با واقعیات دفاع مقدس/ راهیان نور اثرگذاری معنوی بالایی دارد«محمدرضا صباغیان» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم حفظ و ترویج ارزش‌ها و باور‌های دفاع مقدس اظهار داشت: هر مسئولی باید خودش قبل از هر چیزی اهل اقدام و عمل باشد.
 
صباغیان ادامه داد: مهم‌تر از همه اینکه دستگاه‌های نظارتی باید کار خود را به خوبی انجام دهند، تا خدایی نکرده مسئولی فرصت کم کاری و بی مسئولیتی پیدا نکند، دستگاه‌های فرهنگی هم باید بستر‌های لازم را آماده اقدامات و فعالیت‌های فعالان این حوزه کنند.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راهیان نور اقدام بسیار خوبی است که می‌تواند اثرگذاری معنوی بالایی داشته باشد و نسل جوان را با فداکاری و ایثار شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا کند. معتقدم سازماندهی و مدیریت عموم اقدامات فرهنگی باید از طریق مساجد انجام شود تا کمافی‌سابق مساجد محور همه امور باشند.
 
وی افزود: وقتی گفته می‌شود از ۷۰ هزار مسجد ۵ هزار آن تعطیل است، نگرانی را برای به حاشیه رفتن مساجد افزایش می‌دهد، بنابراین همه امور را به نحوی باید به مساجد گره بزنیم از جمله اردو‌های راهیان نور تا مجددا مساجد احیا شوند.
 
انتهای پیام/۳۷۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار