دبیر کنگره بین‌المللی شهید طهرانی مقدم مطرح کرد؛

بررسی «مدیریت» و «سبک زندگی» شهید طهرانی مقدم در کنگره بین‌المللی شهید طهرانی مقدم

مهدی‌نژاد در نشست خبری نخستین کنگره بین‌المللی شهید طهرانی مقدم و ۷۰ شهید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: فعالیت‌هایی که برای این کنگره ارزیابی می‌شوند، عبارتند از: ارائه مقالات، تنظیم و تدوین کتاب، ارائه آثار هنری، دل‌نوشته‌ها و انواع آثاری که در سطح بین‌المللی بتوان در خصوص مدیریت و سبک زندگی شهید طهرانی مقدم داشت.
کد خبر: ۶۰۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 18July 2023

نشست خبری و رونمایی از پوستر نخستین کنگره بین‌المللی شهید «تهرانی مقدم» برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست خبری نخستین کنگره بین‌المللی دانشمند برجسته، شهید «حسن تهرانی مقدم» و ۷۰ شهید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن شهید باهنر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، «جمال‌الدین مهدی‌نژاد» دبیر کنگره اظهار داشت: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی چهار دهه در خصوص تربیت متخصصین فنی و حرفه‌ای، کار خود را آغاز کرده است و شهید طهرانی مقدم از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بود و ۱۰ سال اول شروع کار این دانشگاه، ۷۰ شهید را در دفاع مقدس تقدیم کرده است.

مهدی‌نژاد افزود: این دانشگاه امسال برای اولین بار به بهانه بزرگداشت روز شهادت شهید طهرانی مقدم، تلاش دارد در فضایی علمی و با نگاهی فناورانه به خدمات شهید طهرانی مقدم بپردازد.

وی گفت: فعالیت‌هایی که در این کنگره ارزیابی می‌شوند، عبارتند از: ارائه مقالات، تنظیم و تدوین کتاب، ارائه آثار هنری، دل‌نوشته‌ها و انواع آثاری که در سطح بین‌المللی بتوان در خصوص مدیریت و سبک زندگی شهید تهرانی مقدم عرضه کرد.

دبیر کنگره ادامه داد: پوستر و فراخوان این کنگره امروز رونمایی می‌شود. ان‌شاءالله دوست‌داران انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و شهید طهرانی مقدم و شهیدانی که امنیت ملی کشور را تأمین کرده‌اند بتوانند در این فراخوان شرکت کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار