مدیرعامل سازمان زیباسازی تهران خبر داد؛

پیگیری شهرداری تهران برای ثبت مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در گینس

صیادی از پیگیری ثبت مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در گینس خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ - 18July 2023

پیگیری شهرداری تهران برای ثبت مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در گینسبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «رضا صیادی» مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران امروز در حاشیه یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران درخصوص ثبت مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در گینس، اظهار داشت: جشن غدیر به همت همه مجموعه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد؛ کار مشارکتی که همه نهاد‌های فرهنگی به مردمی بودن آن اذعان دارند و حاکمیت هم در این جشن زیرساخت‌ها را فراهم کرده و کار اصلی توسط مردم انجام شده که البته کار بزرگی هم بود.

صیادی افزود: ثبت مهمانی غدیر به عنوان بزرگترین مهمانی در گینس در حال انجام است و به عنوان یک رکورد ثبت ملی شده است.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران ادامه داد: نظرسنجی‌هایی که توسط دانشگاه تهران و سایر نهاد‌ها انجام شده نشان می‌دهد که ۹۸ درصد مردم از این مهمانی رضایت داشتند و هنگامی که مهمان و میزبان مردم باشند و حاکمیت تنها زیرساخت‌هارا فراهم کند به حمدالله رضایتمندی از کار نیز ایجاد می‌شود. از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی سه لاین وجود دارد که ۱۰ کیلومتر موکب‌ها بودند و ۱۵ کیلومتر سایر خدمات که مجموعا ۲۵ کیلومتر ارائه خدمات برای مهمانان وجود داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص فعالیت پله‌های مکانیزه در شهر تهران نیز گفت: بر اساس آماری که نظارت ما در روز گذشته احصا کرده ۷۹ درصد یونیت‌ها روشن بوده و درصدی به دلیل گرمای هوا و همچنین هجوم خرید قطعات فعالیت نمی‌کنند. اولویت ما محدوده‌های پرتردد است که باید یونیت‌ها روشن باشند و اولویت بعدی قسمت بالارو پله‌های برقی است.

صیادی درخصوص بودجه مهمانی غدیر نیز گفت: این بودجه توسط مردم تامین شده و از مواردی بود که کاملا مردمی بوده و هزینه‌ها قابل احصا نیست.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار