در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

همراهی آموزش و پرورش با دانش‌آموزان برای آشنایی با پیشرفت‌های کشور

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش در تلاش است تا همراهی خوبی با دانش‌آموزان در جهت آشنایی با پیشرفت‌های کشور داشته باشد.
کد خبر: ۶۰۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰ - 21July 2023

همراهی آموزش و پرورش با دانش آموزان برای آشنایی با پیشرفت‌های کشور«احمد محمودزاده» معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره برنامه‌های آموزش و پرورش برای آشنایی دانش آموزان با پیشرفت‌های کشور اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در این‌خصوص تدارک دیدیم و در مدارس غیر دولتی با شدت بیشتری در حال پی گیری است، شکل‌دهی اردو‌هایی به منظور آشنایی با دستاورد‌های علمی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران است.

محمودزاده افزود: بر این اساس سعی خواهیم کرد تمام دانش آموزان کشور به‌ویژه دانش آموزان دوره متوسطه دوم را با پیشرفت‌ها و موفقیت‌های مجموعه نظام از جمله پیشرفت‌های بخش دفاعی و صنعتی آشنایی بیشتری پیدا کنند و تا بدین ترتیب اعتماد به نفس در میان دانش آموزان بیش از گذشته تقویت شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تقویت اعتماد به نفس در میان دانش آموزان موضوعی است که دشمن به شدت از آن ترس و واهمه دارد، چون می‌داند پیشرفت‌های علمی در کشورمان باعث می‌شود موفقیت‌های کشور دو چندان شود لذا در تلاش هستیم همراهی خوبی با دانش آموزان در جهت آشنایی با پیشرفت‌های کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار