در همایش مدیران روابط عمومی‌های سپاه امام رضا (ع) مطرح شد؛

سردار افراسیابی: رسانه‌ها بالندگی بسیج را برای مردم روایت کنند

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام گفت: بسیج زنده است چون انقلاب اسلامی زنده است؛ بر همین اساس رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در جهت امیدآفرینی، باید این پویایی و بالندگی را با بهترین زبان برای مردم روایت کنند.
کد خبر: ۶۰۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ - 18July 2023

سردار افراسیابی: رسانه‌ها بالندگی بسیج را برای مردم روایت کنند به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در همایش مسئولان روابط عمومی سپاه استان خراسان رضوی که به مدت دو روز در مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه در دفاع جنگ نرم، رشادت‌ها و ایثارگری‌های روایت نمی‌شود، اظهارداشت: اگر ایثارگری‌ها و از‌خودگذشتگی‌های بسیجیان نبود شاهد عقب‌نشینی دشمن نبودیم.

وی تصریح کرد: عده‌ای در خارج از کشور عمر انقلاب اسلامی را تمام شده می‌دانستند و حتی در سال گذشته تاریخ اعلام کردند که ایران، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهد دید اما همه دیدند که انقلاب زنده و پویاست.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در بخش دیگری از سخنان خود مأموریت اصلی روابط عمومی‌های سپاه و بسیج را روایت درست و هنرمندانه حجم انبوه خدمات بسیجیان و پاسداران به جامعه برشمرد و گفت: بسیج زنده است چون انقلاب اسلامی زنده است؛ بر همین اساس رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در جهت امیدآفرینی، باید این پویایی و بالندگی را با بهترین زبان برای مردم روایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار