جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع):

تلالو انقلاب اسلامی به برکت خدمت خالصانه بسیج است

سردار «افراسیابی» گفت: اگر امروز علیرغم همه شیطنت‌ها و دغل‌بازی‌های دشمنان، انقلاب اسلامی همچنان تلالو دارد به برکت خدمت‌رسانی خالصانه بسیج است.
کد خبر: ۵۵۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷ - 19November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که به مناسبت هفته بسیج در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک عنصر خدمتگزار در طول عمر ۴۰ و چند ساله و دفاع از خاک وطن و حریم اهل‌بیت و امنیت مردم است. 

وی افزود: بسیجیان پدیدآورنده عرصه خدمت به مردم هستند و در شرایط مختلف کشور از دفاع مقدس گرفته تا بحران کرونا در کنار مردم بوده و با جان و مال خودبه مردم خدمت کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امیدواریم بتوانیم در هفته بسیج همه مردم از خدمتگزاران خود تقدیر و تشکر کنند. هرچند که بسیجیان بی‌مدعا هستند و انتظاری ندارند چراکه آنچه دارند برای رضای خدا و زنده کردن ارزش‌ها در طبق اخلاص می‌گذارند.

افراسیابی ۴ هزار خدمت متنوع از جمله تأمین بسته معیشتی، تأمین جهیزیه و لوازم تحریر را از خدمات بسیج در سال جاری عنوان کرد.

وی ادامه داد: بسیج بدون آنکه از جایی دستور بگیرد اقدامات بزرگی انجام می‌دهد که باعث امنیت و اطمینان خاطر مردم است.

افراسیابی تأکید کرد: اگر امروز علیرغم همه شیطنت‌ها و دغل‌بازی‌های دشمنان، انقلاب اسلامی همچنان تلالو دارد به برکت خدمت‌رسانی خالصانه بسیج است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها