فرمانده سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد؛

ضرورت ارتقاء سواد رسانه‌ای در مبارزه با استراژی دشمن

سردار «غیاثی» با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی، جوانان و نوجوانان هدف اصلی دشمن هستند، گفت: راه مبارزه با استراژی دشمن، ارتقاء سواد رسانه‌ای آحاد جامعه است.
کد خبر: ۶۰۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ - 30July 2023

ضرورت ارتقاء سواد رسانه‌ای در مبارزه با استراژی دشمنبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در همایش بانوی پیشران ایران که امروز در مرکز آموزش تخصصی بسیج امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان از رویارویی با ایران اسلامی از طریق جنگ نظامی و حمله مستقیم ناامید شده‌اند و تلاش دارند در فضای مجازی و جنگ ترکیبی با استفاده از عنصر زن به راهبرد خود که براندازی نظام اسلامی است دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم صاحب اصلی این نظام، آقا امام زمان (عج) است و این ملت بزرگ با رهبری ولی فقیه، توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) وظیفه هر یک از آحاد جامعه را در فضای مجازی تبیین و بصیرت‌افزایی در جهت رفع شبهات دانست و گفت: پاسخ‌ به شبهات باید اقنایی و عالمانه باشد و با رویکرد اقناع جوانان و نوجوانان صورت گیرد.

سردار غیاثی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیان داشت: سپاه پاسداران در عاشورا متولد شد و اولین پاسداران، کسانی بودند که در نهضت حسینی و در رکاب اباعبدالله درس مقاومت و ایستادگی آموختند و جان خود را در این راه فدا کردند.

وی تأکید کرد: شرایط امروز انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای است که دشمن در حال انجام اقداماتی در فضای مجازی است تا بر روی نسل‌های آینده و حال اثر بگذارد، اما ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم و با عبرت‌آموزی از مکتب امام حسین علیه‌السلام با تبعیت از مولایمان بر عقیده خود استوار بمانیم و در مقابل حجم انبوه تردیدها از سوی دشمن، موقعیت‌شناس باشیم و تقوای الهی را برای خودسازی کسب کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام تصریح کرد: دستور کار جدید دشمن را در جنگ نرم، به خوبی بشناسیم و با تعقل و تفکر نقاط ضعف دشمن را احصا کنیم.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی، جوانان و نوجوانان هدف اصلی دشمن هستند، گفت: راه مبارزه با استراژی دشمن، ارتقاء سواد رسانه‌ای آحاد جامعه است.

سردار غیاثی روایتگری صحیح را از مطالبۀ مهم فرمانده معظم کل قوا برشمرد و بیان داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و نگذاریم روایت نادرست را دشمنان منعکس کنند، بلکه حقیقت یک رخداد و اتفاق را خود ما برای افکار عمومی بیان کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار