معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

برگزاری مراسم‌های محرم و صفر در سپاه از قالب سازمانی خارج می‌شود/ ۷۰۰ مداح در سپاه شاغل هستند

سردار محبی گفت: امسال تصمیم داریم که برای اولین بار مراسم‌های محرم و صفر را در سپاه از قالب سازمانی خارج و به‌صورت هیأتی برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۰۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۳ - 25July 2023

برگزاری مراسم‌های محرم و صفر در سپاه از قالب سازمانی خارج می‌شود/ ۷۰۰ مداح در سپاه شاغل هستندسردار «حسین محبی» معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره برنامه‌های این معاونت در محرم و صفر، اظهار داشت: مداحان سپاه قشری تأثیرگذار و نقش‌آفرین در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پایداری انقلاب اسلامی و نیز جامعه‌سازی حضور فعال داشتند و این حضور هم لحظه به لحظه و روز به روز در حال تقویت شدن است.

سردار محبی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ۷۰۰ مداح ثبت شده در شبکه فرهنگیاران مداح سپاه برخوردار است که این مداحان هم در سپاه و هم در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند؛ به عبارت دیگر، این مداحان به‌عنوان یک رسانه درون و بیرون سازمانی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ایجاد مقاومت مردمی و همچنین فرهنگ‌سازی و کارکرد‌های دیگر نقش‌آفرین هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه عنوان کرد: ما در سپاه، مداحان را دسته‌بندی و سطح‌بندی کردیم؛ به نحوی که مداحان به سطوح مختلف کشوری، منطقه‌ای، استانی و یگانی تقسیم می‌شوند

وی گفت: امسال مجالس عزاداری را مخاطب‌پایه، تقواپایه و اخلاق‌پایه خواهیم کرد و در این رابطه یکی از کار‌هایی که می‌توانیم انجام دهیم، این است که در هرکدام از رده‌های تابعه سپاه هیأت‌هایی را راه‌اندازی و برگزاری مراسم‌های محرم و صفر را بر محوریت این هیأت‌ها برگزار کنیم.

سردار محبی اضافه کرد: یعنی سعی داریم در داخل سپاه از سازمانی برگزار کردن این‌گونه مجالس فاصله بگیریم و بر این اساس امسال تصمیم داریم که برای اولین بار مراسم‌های این دو ماه را به شکل جدید برگزار کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه خاطرنشان کرد: جامعه امروز به تبیین واقعیت‌ها و دشمنی دشمنان نیاز دارد؛ به‌عنوان مثال دولتی که دارو را برای بیماران ما تحریم کرده، مدافع آزادی پوشش زنان ما شده است و آن‌ها را به کشف حجاب ترغیب می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها