با استقبال گسترده مردم صورت گرفت؛

ورود 18 شهید تازه تفحص شده به میهن از مرز شلمچه

پیکرهای مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس تازه تفحص شده در عراق با استقبال اقشار مختلف مردم خوزستان و دسته جات عزاداری شهرهای آبادان و خرمشهر از طریق مرز شلمچه به کشور بازگشتند.
کد خبر: ۶۰۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ - 20July 2023

ورود 18 شهید تازه تفحص شده به میهن از مرز شلمچهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پیکرهای مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس تازه تفحص شده در عراق امروز با استقبال اقشار مختلف مردم خوزستان، پرسنل نیروی انتظامی و دسته جات عزاداری شهرهای آبادان و خرمشهر از طریق مرز شلمچه به کشور بازگشتند.

پیکر پاک این ۱۸ شهید که به تازگی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس تفحص شده‌اند، بر دوش مردم و خانواده‌های معظم شهدا تشییع و به آغوش وطن بازگشتند.

سردار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدا که به تازگی در مناطق عملیاتی فکه شمالی، جزیره مجنون، شرق دجله و کانال‌های شلمچه تفحص شده‌اند پس از ورود به کشور و وداع در شلمچه به اهواز منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به استقبال ویژه نیروهای پلیس و حمل تابوت شهدا توسط این مرزداران و برقرار کردگان امنیت، افزود: پس از استقبال مردم اهواز و وداع با این شهدا در معراج، پیکر مطهر 18 شهید به تهران منتقل می‌شوند تا مراحل قانونی شناسایی آن‌ها انجام شود.

انتقال پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار