حدادعادل: توسل به سیدالشهدا همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توسل به خداوند و ائمه اطهار و سیدالشهدا در جنگ و مقاومت و در طول سال‌های پس از انقلاب، همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۶۰۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 20July 2023

حدادعادل: توسل به ائمه اطهار و سیدالشهدا همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «غلامعلی حدادعادل» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آغاز ماه محرم و عزادرای برای سرور و سالار شهیدان و پیروی از مکتب سیدالشهدا (ع)، اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی حسینی الحدوث و حسینی البقا است و نهضت امام خمینی (ره) و حرکت شهدای انقلاب در مسیر نهضت سیدالشهدا قرار داشته است.

حدادعادل افزود: قبل از انقلاب و در آن سال‌ها و در عاشورای سال ۴۲ بعد از ۱۰ سال پس از سال ۳۲ بزرگترین اجتماع ضد رژیم پهلوی در روز عاشورا تشکیل شد و به برکت همین روز عاشورا، عاشقان اسلام و امام خمینی (ره) و این نهضت همه و همه در آن روز گرد هم آمدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در ادامه گفت: این شروع نهضت بود و دو روز بعدش هم کشتار ۱۵ خرداد و کشتار رژیم شاه را همگان دیدند. قسمت دوم نهضت هم که از مهر ماه سال ۵۷ شروع شد و اوج توحش رژیم شاه در تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ بود که به نظر بنده رژیم شاه در تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ مُرد و در ۲۲ بهمن دفن شد.

حدادعادل خاطرنشان کرد: در آن سال‌ها مردم پرده حکومت نظامی را با الله اکبر‌ها و شعار‌های محرمی و حسینی خود پاره کردند و دقیقا همین توسل به خداوند و ائمه اطهار و سیدالشهدا در جنگ و مقاومت و در طول سال‌های پس از انقلاب همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود از برگزارکنندگان جشن میلیونی غدیر در کشور قدردانی کرد و گفت: مهمانی ۱۰ کلیومتری غدیر یک کار بسیار بزرگ و ارزنده‌ای بود و باید از همه کسانی که متولی این برنامه بودند، سپاسگزاری کنیم و مردم هم با تمام توان حضور پیدا کردند و نشان دادند که با هر سلیقه‌ای پاسدار دین و دیانت خود هستند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار