جانشین فرمانده سپاه کربلا:

مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان با تولید محتوای اثرگذار/ خدمات اقشار بسیج اطلاع رسانی شود

سردار «برسلانی» با بیان اینکه دشمن با جنگ رسانه‌ای در تلاش برای کمرنگ کردن مسئله عفاف و حجاب است، گفت: باید با ابزار رسانه محتوای با کیفیت و اثرگذار را در بین جامعه هدف منتشر و با جنگ رسانه‌ای دشمن مقابله کرد.
کد خبر: ۶۰۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 20July 2023

مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان با تولید محتوای اثرگذار/ خدمات اقشار بسیج اطلاع رسانی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، چهارمین نشست تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا با حضور سردار «احمد برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ «شهرام نوری» مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا، «فرشته پازوکی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا، «تقوی» دبیر بنیاد عفاف و حجاب مازندران، مسئولین اقشار بسیج سپاه کربلا و امور خواهران امروز در سپاه استان مازندران برگزار شد.

سردار برسلانی در این نشست ضمن تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، با اشاره به ظرفیت‌های اقشار بسیج اظهار داشت: باید به صورت همه جانبه ظرفیت‌های موجود در اقشار شناخته شود چرا که اقشار بسیج پاسخگوی نیاز‌های جامعه است.

خدمات اقشار بسیج اطلاع رسانی شود

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر آسیب‌ها و مشکلات در جامعه، افزود: اقشار باید نسبت به هر مسئله دغدغه داشته و برای حل مشکلات راهکار داشته باشند.

سردار برسلانی به مسئله عفاف و حجاب هم اشاره و اضافه کرد: در هیئت‌های اندیشه ورز مسائل عفاف و حجاب بررسی و بهترین راهکار در این جلسات به بالادستی‌ها انتقال داده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با جنگ رسانه‌ای در تلاش برای کمرنگ کردن مسئله عفاف و حجاب است، خاطرنشان کرد: باید با ابزار رسانه محتوای با کیفیت و اثرگذار را در بین جامعه هدف منتشر و با جنگ رسانه‌ای دشمن مقابله کرد.

سردار برسلانی در ادامه به خدمات خوب اقشار به مردم هم اشاره کرد و یادآور شد: اما متاسفانه خدمات اقشار به درستی به مردم اطلاع رسانی نمی‌شود و باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد.

هم افزایی و هماهنگی اقشار بسیج از راهبردهاست

سرهنگ «شهرام نوری» مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا با تسلیت ماه محرم و تأکید بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه، هم افزایی و هماهنگی اقشار بسیج را یکی از راهبردها دانست و گفت: بانوان بسیجی برای معرفی جایگاه اصلی خود به جامعه تلاش کنند.

بانوی تراز انقلاب معرفی شود

«فرشته پازوکی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا نیز به وظایف بانوان در جامعه پرداخت و افزود: هویت بخشی بانوان یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید برای معرفی بانوی تراز انقلاب اسلامی اهتمام ویژه داشته باشیم.

محرم و صفر بهترین فرصت انقلاب جدی در حوزه عفاف و حجاب

«تقوی» دبیر بنیاد عفاف و حجاب مازندران نیز با تأکید بر عزاداری با بصیرت در ایام ماه محرم و صفر، اذعان داشت: محرم و صفر بهترین فرصت برای یک انقلاب جدی در حوزه عفاف و حجاب به شمار می‌آید.

در ادامه مسئولین امور خواهران بسیج اقشاری به ذکر نکاتی پیرامون برنامه‌های حوزه مورد نظر پرداختند.

در پایان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، از مسئولین امور خواهران اقشاری بسیج با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار