شهید احمدرضا خدیوپور:

از روحانیت جدا نشوید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «احمدرضا خدیوپور» آمده است: خودتان را از روحانیت مبارز جدا نسازید که اگر جدا شوید دوباره در چنگال امپریالیسم غرب گرفتار می‌شوید که آنها در کمین نشسته‌اند.
کد خبر: ۶۰۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸ - 24July 2023

شهید احمدرضا خدیوپور: از روحانیت جدا نشویدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«احمدرضا خدیوپور» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و اهل شهرستان «اصفهان» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«احمدرضا خدیوپور» فرزند«مهدی» اول فروردین ۱۳۴۰ در اصفهان متولد شد و سرانجام ۱۶ اردیبهشت ۱۳۶۱ عملیات الی بیت‌المقدس خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

خدایا تو خودت می‌دانی که این وصیت نامه را وقتی می‌نویسم که عشق به شهادت سرتاسر وجودم را فرا گرفته است.

خدایا از تو می‌خواهم که امام خمینی(ره) بزرگ و قلب جهان اسلامی ما را تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) نگه‌داری و از تو مسالت داریم که در این جنگ حق علیه باطل یاری‌مان کنی و پیروزمان گردانی، با نابودی دشمن پرچم لا اله الاالله را درتمام نقاط جهان به اهتزاز در آوریم.

خداوندا اگر به من جان بدهی و زنده شوم باز با این کفار خواهم جنگید و اگر دوباره کشته ‌شوم و دوباره زنده‌ام گردانی باز دوباره می‌جنگم، حتی اگر صدها مرتبه زنده‌ام گردانی. به امید روزی که پا در رکاب امام زمان (عج) بجنگم.

پیام من به مردم مسلمان و شهید پرور ایران این است که خودتان را از روحانیت مبارز جدا نسازید که اگر جدا شوید دوباره در چنگال امپریالیسم غرب گرفتار می‌شوید که آنها در کمین نشسته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار