مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام «نصیرالاسلامی» گفت: ویژه‌برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد در سه سطح مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ - 20July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۵ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه و با حضور ۲۰ مبلغ بومی و غیربومی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گفت: ویژه‌برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی از ۸ تیر لغایت ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.

نصیرالاسلامی افزود: هدف از برگزاری این سوگواره تقویت باورهای دینی و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی، اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین علیه السلام و تطبیق آن با نیازهای روز جامعه، استفاده حداکثری از ظرفیت هیئت‌های مستقر در بقاع متبرکه به ویژه هیئت نوجوانان و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها به‌ویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی است.

وی بیان داشت: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین شام‌ غریبان به صورت ویژه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد و همایش «رهروان زینبی» نیز ویژه بانوان در ۱۲ محرم در برخی امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار