معرفی کتاب؛

«با نوای نینوا»

کتاب «با نوای نینوا» با مصاحبه و تدوین «سعید دست افشان» مروری بر زندگی شهدا و رزمندگان «مداح استان اردبیل» به رشته تحریر در آمده است.
کد خبر: ۶۰۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۱ - 24July 2023

«با نوای نینوا»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، کتاب «با نوای نیوا » با مصاحبه و تدوین سعید دست افشان مروری بر زندگی شهدا و رزمندگان مداح استان اردبیل به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات «خط هشت» به انتشار رسیده است.

کتاب «با نوای نینوا » ضمن معرفی شهدا و رزمندگان مداح استان اردبیل به خصوصیات اخلاقی و ولایتمداری و روابط با خانواده، آشنایان و دوستان پرداخته و شهدا و رزمندگان را به عنوان الگوی اخلاقی معرفی می‌کند.

بخشی از کتاب:

محمد باقر تمدنی اردبیلی

شش سال بیشتر نداشتم شب‌های محرم با پدرم برای عزاداری به مسجد میرفتم و شعرهایی که آن شب پدرم می خواند یا از مداحان دیگر می شنیدم را حفظ می کردم و فردا صبح توی خانه با خودم زمزمه می کردم. مادرم با دیدن این صحنه ها به عشق و علاقه ذاتی من به مداحی پی برده بود. نمی‌توانست بی تفاوت از کنار این موضوع عبور کند.

دائما به پدرم تاکید می کرد و می‌گفت: محمدباقر علاقه زیادی به مداحی دارد. بهتر است مداحی بهش یاد بدهی. برای همین با وجود اینکه پدرم مداح بود همیشه گفته ام اولین استادم در مداحی مادرم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها