معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

همه دستگاه‌های اجرایی استان، در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین مشارکت کنند

«کاظمی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین متعلق به همه مردم استان است و همه دستگاه‌های اجرایی استان، بایستی در ساخت این پروژه بزرگ فرهنگی مشارکت کنند.
کد خبر: ۶۰۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ - 22July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «عباس کاظمی» معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در دومین جلسه شورای دفاع مقدس قزوین، اظهار داشت: قزوین یکی از استان های پیشگام در طول دوران انقلاب و دفاع از کیان ایران محسوب می شود که برای آرمانهای انقلاب از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است.

وی افزود: اگر قرار است فرهنگ ایثار را ترویج دهیم، لازم است که طی برنامه ریزی مشخص ابعاد معنایی و فرهنگی آن را به خوبی به جامعه بشناسانیم و ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس یکی از مهمترین و بهترین راهکارهای حفظ آثار و تبیین نقش شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در استقلال و استحکام انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در ادامه با تاکید بر تسریع در روند مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین گفت: پروژه بزرگ مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین متعلق به همه مردم استان است و همه دستگاه های اجرایی استان، بایستی در ساخت و تسریع روند پیشرفت این پروژه بزرگ فرهنگی ضمن استفاده از ظرفیت کامل خود در ساخت این پروژه، مشارکت جدی داشته باشند.

کاظمی خاطر نشان کرد: امیدواریم مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین با حمایت همه آحاد جامعه استان و مشارکت همه دستگاه های اجرایی استان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار