ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان:

خانه‌دار کردن کارکنان، اولویت ارتش جمهوری اسلامی است

امیر «محمدشفیعی» گفت: یکی از اولویت‌های اصلی نیروی زمینی ارتش، خانه‌دار کردن پرسنل زحمتکش و شاغل در این مجموعه است.
کد خبر: ۶۰۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ - 23July 2023

خانه دار کردن کارکنان، اولویت ارتش جمهوری اسلامی استامیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در حاشیه بازدید از روند ساخت پروژه مسکونی 462 واحدی ارتش در شهر محمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: یکی از تاکیدات فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی رفع موانع و پیشرفت سریع کار در راستای خانه‌دار کردن کارکنان قبل از رسیدن به سن بازنشستگی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین ضمن بازدید از روند اجرای پروژه با تاکید بر لزوم اجرای صحیح نکات ایمنی و استاندارد سازی پروژه 462 واحدی ارتش، گفت: قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در رفع موانع و حمایت از ساخت این پروژه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پروژه 462 واحدی شهر محمدیه هم اکنون از پیشرفت حدود 60 درصدی برخوردار است.

امیر سرتیپ دوم شفیعی تصریح کرد: پروژه مسکونی 462 واحدی محمدیه در راستای طرح نهضت مسکن و منویات مقام معظم رهبری در خصوص خانه دار شدن پرسنل غیور ارتش صورت می گیرد که امیدواریم با حمایت مسئولین استان این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

ساخت خانه سازمانی و منزل شخصی در سال‌های اخیر در اولویت اول فرماندهان نیروی زمینی  ارتش قرار گرفته است که تحویل چندین هزار منزل شخصی و سازمانی در طول این مدت بخشی از این فعالیت‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار